Domovská stránka

Vítejte ve virtuálním DP pro Simtr - Rohatec(RMDP)

Vozový park 100%, linkové vedení 100%, mapa -chybí všechny objekty kromě sloupů.  Barvy DP jsou oranžová (spodní pruh) a bílá. Jsem ředitelem od roku 2004 (aktuální rok 2012).

podzim 2012 - již je aktuální rok, aktualizuje se pouze rubrika vyrobené vozy, v lednu 2013 se stránky přesunou na novou adresu...

21.4.2012 - vyhráno VŘ na 14 RohANů pro DP Strážnice.

duben 2012 - provoz normálně funguje jen na k-reportu, zde se aktualizuje pouze seznam u nás vyrobených vozů. Do stránek se pustím, jakmile v časové ose dosáhnu současnosti.

22.10.2011 - po dlouhých průtazích dokončen Simutrans Rohatec, ke stažení zde... 

1.9.2011 - omlouvám se za dlouhou neaktualizaci webu, v nejbližších dnech to budu dávat do pořádku...

pro SHVR zakoupeny následující vozy: Ikarus 280.08 (ex.2457 DPHV), Ikarusy 260 (6003 a 6012 DPHV), Ikarus 280.10 (ex. ČSAD Husiarov), Sanos 200Tr (ex.7002 DPM) a ZiU-682 (ex.143 DPKR). Bohužel, kromě Ik280.10 žádné z těhto vozidel není schopno historického provozu, tudíž čekají na renovaci...

do provozu byly zařazeny dvě B941 ex. DPM (nyní 218 a 219), dva Solarisy Urbino 12 (408 a 409), Tatra T406M2 (116), prototyp T405M3 (50)

vozy 15Tr ev.č.111 a 113 prošly SO, vůz 112 na ni již byl přistaven také. Vůz 102 byl odprodán DP Argen. B931 ev.č. 378 se vrátila do provozu ve standarním provedení. Prototyp Tatry T405 byl rekonstruován na T405R a prodán DPHV, prototyp T406 byl repasován a prodán tamtéž. Karosa C744 se vrátila z GO s čely řady 950 a reklama Ytong z vyřazené 21 byla přenesena na 25

odstaveny dva vozy 14Tr (15 a 21) a Ikarus 280 (309), první prototyp C121 prodán DPHV, Ikarus 435 (311) prodán ČSAD Husiarov

ve výrobě jsou protypy RohANů C122LE, C122CNG a S152, dokončen prototyp T182, získali jsme zakázku na dvě T406M a jednu T405M z DPHV.

v pondělí zahajuje provoz IDS Rohateckého kraje, více podrobností na k-reportu a později v samostatné rubrice na těhto stránkách...

 

14.6.2011 - T180 zapůjčena do DPHV, prototyp C181 (002) prodán tamtéž. Koupili jsme dvě zájezdové Karosy - LC735.40 (r.v.1989, 2006 GO, nyní ev.č.504) a LC736.40 (r.v.1989, 2005 GO, ex. SK, nyní ev.č.505). VŘ na čtyři nové autobusy vyhrála firma Solaris s modelem Urbino 12. DPHV byl prodán jeden Rohan S121 (původně určený pro Rumunsko) a dvě Tatry - druhý prototyp T405D (002), který bude muset být modernizován na T405R, a první prototyp kloubové varianty T406 (004), který projde pouze drobnějšími úpravami. Do provozu zařazeny vozy Solaris 15M (322) a Škoda 28Tr (47 a 48). Odstaveny vozy 22 (14Tr08), 31 (ZiU) a 102 (15Tr02). 206 a 213 směřují na GO. Založen Spolek historických vozidel Rohatec - SHVR - získává naše historická vozidla (jde o organizaci nám přímo podléhající) a objekty původní tramvajové vozovny nedaleko nádraží.Dokončeny 3 Rohany S121 pro Rumunsko (jak již bylo zmíněno, jeden z nich ale nakonec putoval do DPHV), prototyp 10M verze a zároveň první faceliftovaný RohAN - C102. Při představení v areálu DP veřejnosti byla dotažena i kompletní skříň 18M trolejbusové varianty - T182 - tato ihned poté putovala do DPK na zástavbu výzbroje. Také byla dokončena první Tatra T405M2 - pro nás (obdržela ev.č. 49). Karosa B931 ev.č. 378 byla shledána jako nevyhovující provozu s cestujícími (špatný stav karoserie po nehodě) - bude přestavěna jako speciální autobus pro autoškolu...

30.5.2011 - zařazen RohAN C121 (ev.č.407), sešrotována 114...

28.5.2011 - 37 (T405) byla vážně poškozena při nehodě a bude vyřazena. Pro RMDP se vyrábí jedna T405M2 a jedna T406M2, navíc se vyrábí prototypy RohANů T182 a C102. Dokončena renovace 367 (B732.20). Tedomu (ev.č. 398) skončil dvouroční pronájem a byl tedy vrácen výrobci... Vyhlašujeme VŘ na 4 autobusy (podmínkou alespoň částečná nízkopodlažnost). Koupíme 1-2 jakkékoliv zájezdové autobusy...

27.5.2011 - prototyp C181 prodán DPHV, zařazeny dva RohANy (ev.č.216 a 217), od DPJ zakoupeny vozy 37 (14Tr07, na ND, bez čísla), 38 (14Tr08, na ND, bez čísla), 41 (14Tr08 autoškola, nově 45) a 46 (14TrM17/6, číslo zachováno), dokončeny obě T405M1 pro Krym, 201 a 311 odstaveny, 200 projde GO a reko na řadu 950.

14.5.2011 - odstaveny 200, 201, 362 a 392. Zařazen Mercedes O407 (ev.č.406). VŘ na dva trolejbusy vyhrála Škoda s typem 28Tr, VŘ na jeden autobus vyhrála firma Solaris s typem Urbino 15M. Zkouší se u nás funkční vzorek T180. Připravuje se facelift RohANu... 38 a 39 se vrátily z opravy, zahájen provoz k OC Labská a k letišti...

15.4.2011 - omlouvám se za delší neaktualizaci stránek, dnes jsem opravil vozový park, na zbytek se vrhnu jakmile bude čas. Plány do budoucna jsou vypsány na k-reportu...

19.3.2011 - T405M1 na ZJ u DPHV, T405D (002) je trvale odstavena, od DJT byly zakoupeny dvě 15Tr02 (ex. 421 a 422) - jedna na díly a druhá místo 108, která by měla být letos vyřazena, dále se nám podařilo získat dvě zakázky - 3 S181 pro Rumunsko a 2 dvoudveřové T405M1 pro Krymtrolleybus. Dále sháníme na příští víkend historická vozidla na oslavy 80. výročí, zároveň proběhne výstava vozidla (také těch z DPHV) a bude otevřena křižovatka Brněnská...

10.3.2011 - T406M1 na ZJ u DJT...

5.3.2011 - dokončeny RohANy pro DPK (050, 051, 052, 053 a 054), karoserie 055, v DPK byl C180 (001) přestavěn na T180, dokončeny všechny tři prototypy nové řady T405/6M (T405M3 je stým dokončeným vozidlem v RMDP), dokončena renovace 27 pro DJT, započata renovace 359 pro DJT, pro RMDP se začaly vyrábět dvě C121 a jedna C181, doplněna a opravena rubrika Zkušební a jiná vozidla

18.2.2011 - zahájena výluka Brněnská, viz. K-report...

dokončeny C181 výr.č.044, 045, 046 (DJT) a 049 (DPK) a C121 výr.č. 047 a 048 pro DJT.

10.2.2011 - dokončeny C121 (041, 042 a 043) pro CHDP.

7.2.2011 - dokončeny poslední Tatry T406 - 043 a 044 pro DJT. Spolu s těmito vozy byly odeslány i RohANy C181 036 až 040 rovněž pro DJT. Funkční vzorek byl přetažen do DPK, kde bude přestavěn na trolejbus...

4.2.2011 - 382 prodána HDPM, zařazeny oba Solarisy Urbino 10 (404 a 405). Dokončeny Tatry T406 041 a 042 pro DJT a RohANy C181 033, 034 a 035 pro CHDP.

30.1.2011 - rok 2008 - 203 a 215 si vyměnily zadní článek, tímto je 215 zařazena do provozu, naopak 203 je z něj vyřazena. 14Tr0 z DPB dokončena, začala renovace 14Tr05 pro DJT (naše bývalá 27). Dokončeny byly vozy T406 výr.č. 037, 038, 039 a 040 a C121 028, 029, 030, 031 a 032 pro DJT.

29.1.2011 - Volva 7700 a 7700Tr byly poprvé nasazeny do provozu. Také byl zkušebně nasazen do provozu Crossway LE. Začala výroba RohANu trolejbusu - T121, elektrická výzbroj do něj bude montována v DPK.

25.1.2011 - náš DP se ujalo renovace 14Tr0 z DPB, VŘ na dva krátké autobusy vyhrál Solaris s vozy SU10. Jedno z rozhodujících kritérií bylo, že náš DP již jeden Solaris provozuje a tudíž zakoupení dalších dvou ušetří náklady za jeho údržbu (např. kupování dílů do zásoby). 38, 39 a 101 přistaveny na GO do DPK, naopak 105 se již vrátila a spolu s 41 již zasáhla do provozu. 27 a 359 byly prodány DJT, ale ještě před odesláním budou renovovány. 203 odstavena, její zadní článek bude prohozen s 215, která půjde do provozu. Dále byly dokončeny vozy:

032 T405D DJT
033 T405D DJT
034 T405D DJT
035 T406 DPB
036 T405D DPB

017 C181 DJT 
018 C121 DJT
019 C121 DJT
020 C121 DJT
021 C121 CHDP
022 C121 CHDP

023 C181 DJT
024 C181 DJT
025 C181 DJT
026 C181 DJT
027 C181 DJT 

18.1.2011 - přidána druhá část historie, 41 je v opravě po nehodě, 38 a 39 budou při GO upraveny na letištní expresy - 39 budou zaslepeny zadní dveře, obě dostanou pohodlnější sedačky a nový nátěr. 41 dostane po opravě nový nátěr shodný a budoucím nátěrem 38 a 39 - bude sloužit jako jejich záloha. SORy B9,5 byly prodány soukromníkovi. Vypisujeme VŘ na dva autobusy délky 11M a kratší.

17.1.2011 - přidána první část historie.

14.1.2011 - 303 a 306 prodány do DJT. 

11.1.2011 - Dokončena renovace 14Tr01 ev.č.8 a Karosy B731.00 ev.č. 355.
Domů se již vrátily 14TrR ev.č.11 a 16. Doplňkový oranžový proužek pod střechou se nám velmi líbí a je pravděpodobné, že bude dosazován při opravách i na ostatní vozy...
Od DJT dorazily tři 15Tr12/6, které obdržely ev.č. 111, 112 a 113. Přišly i autobusy Karosa B741. Bohužel, u nás není stanice na zemní plyn, proto se dva z těchto autobusů podrobí přestavbě na naftovou verzi a zbylý bude odstaven na ND.
Byly dokončeny dva RohANy S121 pro soukromníka a dvě Tatry T406 pro DJT.

10.1.2011 - DPMKH si objednal 6 RohANů C181. Byly dokončeny 4 C181 pro DJ Transport.

2.1.2011 - od DJ Transport zakoupeny tři vozy 15Tr a tři Karosy B741. Jejich přeprava terpve proběhne. VŘ vyhrála společnost DPM s vozy Volvo 7700 a 7700Tr. 33 byla odstavena. Prodáme některé Tatry T405 - prototyp (002, T405D) a 013 (předváděčka) a také dva Ikarusy 280.08 - 303 (po opravě, BUSE) a 306. dokončeny byly tyto vozy:
5x T405LD pro východní trh
2x T405D pro DJT
1x T405D pro DPB
3x T406 pro východní trhy
1x C181 pro RMDP, dostal ev.č. 211
1x S181 pro RMDP, příměstský vůz, ev.č. 212
1x C121 prototyp
1x S121 prototyp příměstské verze
2x C181 pro DJT

DJ Transport byly zapůjčeny obě nabízené T405, oba odstavené Ikarusy a ZiU ev.č.33

9Tr ev.č. 5 prodána DPHV.

23.12.2010 - vyhráli jsme VŘ z Chlumovického DP na 3 RohANy C181 a 5 C121. Vzhledem k nedostatku kapacit musíme sami vyhlásit VŘ na dva 12M autobusy a dva 12M trolejbusy.

22.12.2010 - do ledna poslední aktualizace, nebudu doma... - 40 v provozu, 205 v provozu, 110 v provozu, 105 poslána na prázdniny do DPK, zařadili jsme také budoucí historickou 8Tr od DPHV (budoucí ev.č. 3/II.). Také byly dokončeny 3 T405DL. Navíc jsme vyhráli několik VŘ - přehled v rubrice Vozy u nás vyrobené...

12.12.2010 - stránky opraveny, 11 a 16 odeslány vlakem do DPK, 26 v provozu, 6 čeká na papíry, 363 byla sešrotována a její čelo bylo použito pro 205, ve vývoji je prototyp RohANu C121 - 12M verze, dokončeny byly dva A181 pro zdejší letiště...

10.12.2010 - 26 zpět z Kouřína, 6 (9Tr) se vrátila odtamtéž, tím děkujeme DPK za vzornou rekonstrukci a renovaci, 40 by se měla vrátit nejspíš v neděli, foto se objeví v galerii až také v neděli...

7.12.2010 - 309 v provozu, 306 odstaven (na prodej/šrot), koupen Arway ev.č. 503, 14Tr01 ev.č. 08 po nehodě odstavena a bude upravena do podoby z roku 1982...

5.12.2010 - 360 v provozu, 205 na opravě opravy, jeden východní podnik si objednal 3 T405LD a 3 T406, od teď provádíme GO všech autobusů značek jezdících v ČR.

2.12.2010 - 355 přistavena k renovaci.

21.11.2010 - RohAN C181 zveřejněn (viz galerie), 19 se vrátila do provozu, děkujeme DPK za provedení její GO :)

17.11.2010 - téměř dokončen prototypu RohAN C181 - 4 dveře a nový design předního čela, 310 jezdí po GO (dostala BUSE), 309 obratem odeslána na GO, tímto tudíž v našich ulicích už Ikarus v jiném než městském nátěru nepotkáte.

10.11.2010 - dokončen kruhový objezd na Běloruské, poprvé vyfocen RohAN právě na tomto kruháči, foto zde: http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=499662.jpg&httpref=238/81207

9.11.2010 - Ikarus 280 ev.č. 305 prodán do DP Husiarov.

6.11.2010 - rok 2007, oficiálně přečíslovány 15Tr na stovkovou řadu, fyzicky budou přeznačeny v blízké době. Nejsem u svého počítače, takže se do zítřejšího večera nedostanu k Simtr ani k e-mailu.

1.11.2010 - výběrové řízení vyhrál DPK, vozy mu byly předány souběžně s dodávkami nových T405 (jedna u nás jezdí dočasně), dokončeny T405 013 a 014 (ev.č.42). 29 prodána DPJ pro zachování. RohAN je neoficiálně dokončen, ale foto zatím není. Tento první vůz je ale jen funkční vzorek a má naprosto příšerný design předního čela, které bude u sériových vozů vypadat jinak.

20.10.2010 - vypisujeme výběrové řízení na GO 19, 26 a 40. Dorazily nejnovější Citelisy 12M (399, 400 a 401). 367 bude historická, 360 prochází GO a 363 je trvale odstavena. První RohAN je téměř dokončen, dostali jsme od letiště objednávku na 2 kusy s dveřmi na obou stranách.

13.10.2010 - dnes přišel druhý Citelis 18M ev.č.210, Ikarus ev.č. 305 byl odstaven (poslední Ikarus v původním nátěru), ev.č. 310 jde na GO. K prodeji je stále 2.prototyp T405 a také jeden sériový vůz, který bude již brzy dokončen. Oficiálně potvrzuji, že se u nás vyrábí autobus s obchodním označením RohAN (Rohatecký autobus nízkopodlažní). Aktualizovány všechny rubriky.

3.10.2010 - 301 prodána DPJ, došel první Citelis 18M, který obdržel ev.č.209, dokončena Tatra T406 výr.č.012 ev.č.109, získán kontrakt na 5 Tater T405D v meziměstské úpravě pro Krym, s automobilkou dohodnuta kompletace autobusů i trolejbusů, takže rozdělané kusy tam byly přetáhnuty a dokončí se tam. Vozy 15Tr se chystáme přečíslovat na stovkovou řadu, prodám prototyp T405D (výr.č.002). Změny se odteď budou opět objevovat hned na webu i na jiným místech než zde.


30.9.2010 - prodám Ikarus ev.č. 301 z roku 1979, jinak ho čeká šrotace...

14.9.2010 - konečně dokončena rekonstrukce galerie, přibyly nové fotky, upravily se popisy atd. , ze staveb - staví se trolejbusová trasa na vznikající letiště, kde má vyrůst i obchodní pasáž a místo křižovatky mezi Běloruskou, Hlavním nádražím a Julčínem se staví kruhový objezd (za provozu). S místní automobikou projednáváme možnost výroby Tater a nových autobusů, které se připravují. Na webu zastihnou rekostrukce i ostatní sekce, aktuální je jen galerie a vozový park a také přibyde něco z historie.

30.7.2010 - DP Javorov odkoupil obě naše Karosy C734.03 - služební 374 a normální 375.

29.7.2010 - sešrotována 30, dokončen Heuliez 392, odstaveny 301 a 374. Vypisujeme výběrové řízení na 3 standartní a 2 kloubové nízkopodlažní autobusy (pozor, hra je v roce 2006).

7.7.2010 - 31, 32 a 358 zpět z GO, 366 sešrotována, 5 určena k renovaci, 355 odstavena a určena k renovaci, z Krymu dorazila 41 (14Tr11/6), odstaveny 375 a 29, obnoveny práce na služebním Heuliezu 392.

28.6.2010 - 31, 32 a 358 na GO, 3 kvůli prorezavělosti musela být sešrotována i přes plánovaný prodej DPJ, T406 odesíláme DPJ na otestování, poté půjde do zemí bývalého SSSR. Obě 9Tr byly odtaženy pod střechu, podle poškození se vybere vůz k renovaci.

27.6.2010 - z Kijeva nám na výměnu za prototyp T405 odeslali zdejší dvoudveřovou 14Tr04 z roku 1984, která dostala číslo 38 a byla zařazena na linku 2
Tatra 011 zařazena do parku Krymtrolleybusu, oplátkou nám odeslali 14Tr06 z roku 1986 a 14Tr02 z roku 1984 (obě třídveřové), které byly taktéž nasazeny do provozu (čísla 39 a 40). Budou následovat ještě další dvě 14Tr, které nám umožní přistavit dvě ZiU na GO, v jejímž rámci projdou znízkopodlažněním zadní plošiny.

24.6.2010 - dokončena a odeslána Tatra T405D výr.č. 011. Sešrotována Karosa B731.00 ev.č. 353 a Ikarus bez ev.č. Prototyp T405 prodán do Kyjeva, T405 výr.č. 010 zařazena do vozového parku Krymtolleybusu.

20.6.2010 - do našeho vozového parku byla zařazena následující vozidla:
Solaris Urbino III ev.č. 321 - na linky, kde je nedostatek kloubových vozů
Karosa Ares 15M ev.č. 502 - záloha za C744 a zájezdy
Tatra T405 ev.č. 37 - výr.č. 009
Tedom Kronos 123 ev.č. 398 - MHD
Dále se z rychlé opravy vrátila 205, na kterou se použily některé části z 353 a také byla vyrobena první Tatra T405 pro Krymtrolleybus.

Evidenci opět dokončím později, jsem přetížen. Galerii se pokusím aktualizovat ještě před prázdninami.

14.6.2010 - 205 nabourala do auta, podařilo se prodat T405 010 a 011 na Ukrajinu.

13.6.2010 - T405D výr.č. 007 a 008 vyexpedovány k zákazníkovi (DPJ), T406 zkoušky s cestujícimi.

9.6.2010 - provoz zajištěn Karosami B731.1659 a B732.1666 (396 a 397), dalšími sériovými T405D (35 a 36) a novými Karosami B961E (207 a 208).

6.6.2010 - rok 2006 - změna linkového vedení, 303 po opravě, přišly Agory 394 a 393 a MB O405 395, vyroben první sériový T405 ev.č. 34 a prototyp T406. O evidenci a galerii se postarám později.

27.5.2010 - 57 na poslední chvíli prodána DP Javorov, kde by z ní měly být vytěženy ND, 303 přistavena na GO, 13 prodána DP Javorov, kde se plánuje její zprovoznění, T405 začátek předsériové výroby (viz nabídka), stavba prototypu kloubové verze T406, T405 schválena standartní verze, dieselagregát je téměř schválen, nyní nabízíme prototyp T405 na předváděcí jízdy. Dodány 3 Heuliezy GX317 (390, 391 a 392), 392 půjde na přestavbu na služební vůz.

24.5.2010 - 57 čeká na šrotaci, T405 dokončen druhý prototyp, 303 se zlomila v kopci - odstavena a čeká na GO, budou dovezeny tři dvoudveřové nízkopodlažní autobusy (Heuliez GX317 nebo Agora Line)

16.5.2010 - 57 na prodej, zkušební provoz T405, dokončuje se druhý prototyp, koupena zájezdová Karosa LC956E ev.č. 501

1.5.2010 - 10 prodána DPKV, přišly SORy B9,5 ev.č. 388 a 389 a v místních dílnách byl dokončen prototyp T405 - zatím není zařazen v evidenci a chystá se jeho zkušební provoz

22.4.2010 - odstavena 13, 19 v provozu a 10 se nabízí k odprodeji

19.4.2010 - Karosa 356 se vrátila do provozu, zveřejňuji plánek města s linkovým vedením

12.4.2010 - rok 2005, vůz 33 nasazen do provozu, 100% mapy dokončeno, možná dám ke stáhnutí

6.4.2010 - vozy 29, 31 a 32 nasazeny poprvé do provozu na linku 2.

3.4.2010 - dorazily vozy ZiU-682 ev.č. 31, 32 a 33. Vozy 33 a 356 budou přistaveny do GO.

1.4.2010 - přišly dva vozy ZiU-682, které obdržely ev.č. 29 a 30. Bylo ale zjištěno, že 30 má zničený nosný rošt karoserie, a bude sloužit jako zdroj ND. 29 už jezdí na zkušebních jízdách

29.3.2010 - v průběhu týdne budou přicházet ,,nové" ZiU-682V, 378 a 28 dostaly reklamy na Allianz a na ČSSD :-D (politika mě nezajímá, inspirovaly mě oranžový motorákyXD)

27.3.2010 - jedná se s Athénami o zakoupení ojetých ZiU pro zajištění provozu (potřeba trolejbusů je vyšší než jejich počet)

26.3.2010 pokračuje výstavba mapy - 70% hotovo

11.3.2010 dokončena galerie a vozový park. Nyní buduji mapu a budu překopávat linkové vedení

Nechte si zasílat novinky přímo do Vaší emailové schránky
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one