Naše společnost nabízí GO všech různých autobusů i trolejbusů podle požadavků zákazníka, přestavby vozidel, výrobu vozidel a renovace historických vozidel.

Naše společnost vyrábí následující typy:

RohAN - autobusová typová řada, v nabídce zatím 12M a 18M, příměstské/městské varianty...

T405M1 - 12M trolejbus se dvěma až čtyřmi dveřmi (v případě čtyř jedny jednokřídlé, příp. i přední mohou být jednokřídlé), 65% nízkopodlažností (za druhými/třetími dveřmi dva schody - před zadní nápravou), dieselagregátem a motorovou věží. Použitá výzbroj (IGBT) vychází částečně od předchozího typu T405, ale je umístěna konvenčně (oproti T405) a vychází i z poznatků z provozu.

T405M2 - shodný s M1, pouze mu chybí dieselagregát a tím pádem i motorová věž.

T405M3 - 12M trolejbus se dvěma až čtyřmi dveřmi (v případě čtyř jedny jednokřídlé, příp. i přední mohou být jednokřídlé), 100% nízkopodlažností a motorovou věží. Výzbroj i karoserie unifikována s T405M1.

T406M1 - 18M trolejbus se dvěma až pěti dveřmi (v případě pěti jedny jednokřídlé, příp. i přední mohou být jednokřídlé), 100% nízkopodlažností , dieselagregátem a motorovou věží. Použitá výzbroj (IGBT) vychází částečně od předchozího typu T406, ale je umístěna konvenčně (oproti T406) a vychází i z poznatků z provozu.

T406M2 - 18M trolejbus vycházející z T406M1, před zadní nápravou dva schody, 80% nízkopodlažnost, dieselagregát.

T121/T121D - 12M trolejbus se dvěmi až třemi dveřmi s karoserií odpovídající autobusu C121, nízkopodlažnost přední dvě dveře úplná, dále mírné a plynulé zvýšení podlahy na úroveň jednoho schodu, který je i v posledních dveřích (pokud jsou). Za zadními dveřmi je další schod na zadní pětku sedadel. Výzbroj se vyrábí a montuje v DPK. K dispozici jsou dvě verze - s a bez dieselagregátu - v případě DA má vůz i motorovou věž.

T181/T181D - 18M trolejbus se třemi až čtyřmi dveřmi s karoserií odpovídající autobusu C181, nízkopodlažnost přední tři dveře úplná, dále mírné a plynulé zvýšení podlahy na úroveň jednoho schodu, který je i v posledních dveřích (pokud jsou). Za zadními dveřmi je další schod na zadní pětku sedadel. Výzbroj se vyrábí a montuje v DPK. K dispozici jsou dvě verze - s a bez dieselagregátu - v případě DA má vůz i motorovou věž.

1. prototyp

1. prototyp

1. prototyp T405, dnes ve zkušebním provozu
1.prototyp

1.prototyp

z druhé strany
2. prototyp

2. prototyp

T405 s dieselagregátem
 Nabízíme dovoz ojetých vozů Heuliez GX317 a Agora Line z Francie. 
Agora Line

Agora Line

Agora Line pro soukromého dopravce
Agora Line

Agora Line

Agora Line pro soukromého dopravce
Nabízíme též většinu vozů, které jsou v evidenci zabarveny tmavě šedě.
Nechte si zasílat novinky přímo do Vaší emailové schránky
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one