14Tr

první vůz předsérie 14Tr0 byl dodán v roce 1983 po testech v různých městech, v roce 1987 byl vyřazen z důvodu nízké pevnosti karoserie. V témže roce jako 14Tr0 dorazily první sériové 14Tr01, které jsou v provozu dodnes. V dalších letech následovaly další série a několik vozů již bylo vyřazeno. 14Tr05 ev.č. 14 byl přestavěn na dílenský vůz s dieselagregátem a přeznačen na 01 v roce 1995.

 ev. číslo     typ     rok výroby/převzetí    rok vyřazení      poznámky 

  08(II.)     14Tr01     1982/1989                   -               ex. Plzeň, 2007 nehoda a renovace

    09        14Tr0       1982/1983                1987           ex. předváděcí, nízká pevnost karoserie

    10        14Tr01        1983                     2005               špatný stav, 2005 odprodán DPKV

    11        14TrR         1983                        -               ex.14Tr01, 2007 GO v DPK

    12        14Tr01        1983                      1996            nedostatek ND

    13        14Tr05        1984                     2005            špatný stav výzbroje, 2005 prodána DP Javorov, kde by se podrobila GO, dnes v provozu pod ev.č 100

 01(ex.14) 14Tr05D      1984                        -              1995 reko na služební s DA

    15        14Tr05        1984                        -               1995 GO, 2009 odstaven

    16        14TrR         1984                        -              ex.14Tr05, 2007 GO v DPK

    17        14Tr07        1986                      1990           nehoda s nákladním autem

    18        14Tr07        1986                        -               1997 GO

    19        14TrR          1986                        -              ex. 14Tr07, 2007 GO v DPK, BUSE

    20        14Tr07        1986                      1994           nedostatek ND a špatný stav

    21        14Tr08        1987                        -              2009 odstaven

    22        14Tr08        1987                        -              2009 odstaven

    23        14Tr08        1988                      1995           nehoda, nedostatek ND

    24        14Tr08        1989                        -               1999 GO, BUSE

    25        14Tr08        1989                        -                po nehodě čelo z ev.č.20

    26        14TrR     1983/1995                    -                ex. Varna, ex. 14Tr05, 2007 GO DPK, BUSE

    27        14Tr05    1983/1996                 2007             ex. Ukrajina, 2007 renovován a prodán DJT

    28       14Tr17/6M   1999                        -                

    38        14TrRP   1984/2006                    -                ex. Kijev, ex. 14Tr04, dvoudveřový, 2007 úprava na Letištní expres

    39        14TrRP    1986/2006                    -                ex. Krym, ex. 14Tr06, 2007 úprava na Letištní expres

    40        14TrR      1984/2006                    -                ex. Krym, 14Tr02,dříve mnoho ,,ukrajinských" úprav, 2007 GO DPK

    41      14Tr11/6   1990/2006                     -                ex. Krym

    45        14Tr08    1989/2008                     -                ex. DPJ (41), autoškola

    46     14TrM17/6  1997/2008                    -                ex. DPJ (46)

     -          14Tr07    1987/2008                    -                ex. DPJ (37), zakoupena na ND

     -          14Tr08    1989/2008                    -                ex. DPJ (38), zakoupena na ND

15Tr

v roce 1990 dodáno 8 trolejbusů 15Tr, část již byla vyřazena, všechny zbývající vozy byly v roce 2007 přečíslovány na stovkovou řadu.

ev. číslo     typ         rok výroby/převzetí     rok vyřazení      poznámky 

   101       15TrR            1990                          -                ex.51, ex. 15Tr02, 2008 GO v DPK

   102       15Tr02/6        1990                       2009            ex.52, 2009 odprodán DP Argen

   53         15Tr02/6        1990                       1992             nehoda, zadní článek pro 57

   54         15Tr02/6        1990                       1995             nedostatek ND, špatný stav

   105       15TrR            1990                           -               ex.55, ex.15Tr02, 2007 GO v DPK

   106       15Tr02/6        1990                           -               ex.56, 1999 GO

   57         15Tr02/6        1990                        2005            1992 nehoda, zadní článek z 53, špatný stav, 2005 prodána DP Javorov na ND

   108       15Tr02/6        1990                         2009           ex.58, 2008 odstaven

   111       15Tr12/6        1994/2007                    -              ex. DJT no.59, 2000 GO, 2009 SO

   112       15Tr12/6        1994/2007                    -              ex. DJT no.60, 2000 GO

   113       15Tr12/6        1994/2007                    -              ex. DJT no.61, 2000 GO, 2009 SO

   114       15Tr02/6        199?/2008                 2009           ex. DJT no.421, u RMDP nezasáhla do provozu, ND

   115       15Tr02/6        199?/2008                    -              ex. DJT no.422

 

Vozy 14Tr jsou nasazovány na všechny trolejbusové linky, modernizované vozy jsou nasazovány prioritně na trakčně náročné linky 2 a 4. Vozy 14TrRP jsou nasazovány výhradně na linku 7, v případě poruchy se zde může objevit i vůz 41...

Vozy 15Tr jsou nasazovány prioritně na linku 3, denně se objevují i na lince 6, často pak i na lince 1, na ostatních linkách se neobjevují prakticky vůbec.

Nechte si zasílat novinky přímo do Vaší emailové schránky
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one